maanantai 14. tammikuuta 2013

Räpsyripset

Ohimennen mainitsin, että hammasrautojen myötä mulle on tullut jonkinlainen naisellisuuspuuska. Tämä yhdistettynä laiskaan meikkaamiseeni on tehnyt mun silmilleni jotain. 

En kuvitellut, että olisin itselleni ripsienpidennyksiä ottanut, mutta kun työkaveri ennen joulua näitä alkoi tekemään niin tottakai suostuin harjoituskappaleeksi. ;)

Ekat ripset olivat mun toiveestani paljon luonnollisemmat kuin nämä. Vaikka kuvassa nämäkin näyttää aika luonnollisilta! Olisin toki halunnut huollattaa edellisiäkin ripsiä, mutta raha on kumma juttu. ja Koska hieron silmiäni ja suunnilleen nukun naamallani eli olen ripsipidennysten kauhu. Eihän niiden voi siis olettakaan pysyvän minulla äärettömän pitkään, joten annoin ripsien rapistua sillä ajatuksella että joskus tulevaisuudessa saatan vielä ripset ottaa. 

Tapasin alkuperäisten ripsien tekijän viime viikolla ja hän kysyi, että haluaisinko vielä huollattaa ripsiäni. Kysymys sinällään oli aika kiltisti muoltoiltu sillä eihän mulla enää tainnut olla kuin kolme karvaa ristissä. Uudet ripset tehtiin tänään ja sanoin tekijälle, että tee sellaiset kuin itse haluat ja niin tehtiin. Nää on kyllä upeat ja ihan äärimmäisen tarkkaa työtä! Tekijä olisi vielä hionut ripsiä, mutta mulla itselläni oli kohtuullisen tiukka aikataulu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...