torstai 5. huhtikuuta 2012

26. kouluviikko

Maanantai: Katsottiin jotain Tigin leikkaus- ja värjäysvideoita ja tehtiin sen pohjalta erilaisia raitoja ja erilaisin osituksin kuin mihin ollaan totuttu tähän mennessä. Kokeiltiin samalla myös Goldwellin erikoisraitavärejä, jotka vaalentavat samalla kuin värjäävät. Tää oli varmaan mun toinen kerta kun oikeasti itse teen lappuraitoja ja se meni oikeasti hyvin, varsinkin siihen ensimmäiseen kertaan verrattuna. Ensimmäisellä lappuraidoituskerralla mut laitettiin tekemään raitoja vaikken vielä tiennyt käyttämistäni väreistä tai raidoitustekniikasta yhtään mitään.

Tiistai: Asiakaspalvelupäivän alussa tiesin, että minulle oli tulossa vain yksi asiakas, jonka piti olla hiustenpoisto koneella. Tulikin kaksi asiakasta, joista toinen oli tyvivärit + raidat (hyvä että pääsin edellisenä päivänä harjoittelemaan!). Tein samalla myös leikkauksen ja ripsien ja kulmien värjäyksen. Olin mielestäni aika nopea (2,5 tuntia kaikkiaan, aikaa lisää se, että opettajaa pitää välillä pyytää tarkastamaan) ja lopputulos oli onnistunut. Asiakas, joka on käynyt koulumme kampaamossa 60-luvulta asti kehui kovasti mun näppäryyttäni ja sanoi, että olisin mennyt kolmannen vuoden opiskelijasta. Nainen myös sanoi, että on paras väri pitkiin aikoihin ja halusi toukokuuksi uuden ajan nimenomaan minulle.

Toinen asiakkaani ei ollutkaan hiustenpoisto koneella vaan ihan normaali saksileikkaus. Asiakas oli mukava ja ihan hauskakin tyyppi ja hänkin halusi tulla minun asiakkaakseni seuraavallakin kerralla. Tein työn hyvin itsenäisesti ja korjattavaakaan ei opettajan mielestä ollut. Hyvä minä.

Päivästä kaiken kaikkiaan ja hyvä mieli.

Keskiviikko: Pääasiassa luin tulevaan permanenttikokeeseen ja opettelin laineita ja joitain lettejä kun mulla ei ollut asiakkaita.

Torstai: Aamusta meillä oli käymässä ghd- ja saksiedustaja. Meillä oli myös permanentin teoriakoe ja loppupäivä puurrettiinkin yritystoiminnan tehtävän kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...