sunnuntai 21. elokuuta 2011

Haikailua myytyjen Melissojen perään

Viime viikolla oli useita "sukat ja kengät märkänä" -koulupäiviä. Niinä hetkinä kaipasin kovasti poismyymiäni Melissan Ashanti -kumikorkokenkiä. Siis näitä ihanuuksia:


Mun kaipuutani ei ole auttanut yhtään se, että olen törmännyt nyt useampaan otteeseen noihin samalla mallilla tehtyihin kenkiin. Joko noihin vanhoihin; mustiin, punaisiin ja niihin nukkapintaisiin. Niiden lisäksi huomasin, että ainakin jokunen nettikenkäkauppa myy myös uudistettua Ashantia niittikoristeilla.

Kenkäikävää ei ole myöskään auttanut se, että muut valittavat kuinka ne ovat kauhean huonot jalassa, sillä mulle ne olivat ihan täydelliset jopa pidemmillä kävelyillä. Joo, ei niillä nyt varmaan mitään puolimaratonia olisi tehty, mutta peruskäyttö ei mulla tarkoitakaan mitään urheilusuorituksia.

Tätä hölmöä ikävää tosin auttaa se kun muistelee minkä takia ylipäätään ne myin: Ne haisivat ihan hirveältä esanssilta niin että migreeni iski pienenkin nuuskaisun jälkeen.

Kaikesta huolimatta ne olivat todella nätit ja mukavat jalassa. Harmi vaan Melissa että ette tee hajusteettomia kenkiä, mulle kelpaisi kyllä. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...